2005-10-23
Jag tittar på teve

Som när jag fastän jag inte erlagt erforderlig avgift till staten studerat något av allmännyttans program och tycker att det var ju nåt bra, man kanske skulle betala avgift ändå?

Bob Dylan - No direction home

Som en mycket bra fortsättning på den underbara serien "Get up, Stand up".

Och när jag googlade fram det namnet hamnade jag på en feministisk sida som kritiserade programmet för att ha för mycket män och en diskussion runt hur och varför. Den ena gick på om att det var mest män för att det finns flest och den andra tyckte det var homosocialitet och gillade inte svt:s val av artister. Jag undrar om det bara inte kan vara så enkelt att det fanns mest filmat med manliga artister, även om Joan Baez finns med lite var stans...

posted by Christofer @ 23:26
0 Comments:
Post a Comment
Home
streschezt

    En blogg att avreagera sig på. För all möjlig skit vi tänker på just nu, eller då. En blogg mot tristess och enformighet. En blogg för att glömma. En blogg för att komma ihåg.

kontributörer
linksar
strömmande mp3or
andra bloggZar
tidigare skriverielser
arkiv