2005-10-25
Intressant artikelserie i DN om "poliskultur"
Den är egentligen rätt gammal, men jag tänkte att jag kunde lägga upp den här då jag tar bort den från ett annat ställe jag haft länksamlingen på.
  1. Kan en enskild medborgare få rätt mot polisen?
  2. Polisers ord väger tyngst
  3. Hon vittnade mot sin kollega - och blev utfryst
  4. "Jag skolades till hårding"
  5. Två krafter kämpar inom varje polis
  6. Alltid rädd för att bli attackerad
  7. "Ingen har sett, ingen har hört"
  8. Polisen i läsarnas ögon
  9. "Poliser måste ha hög moral"

Och här verkar det ha tagit stopp, men det är väl gott nog att en tidning som DN publicerar sånt här.


(Flock verkar inte funka så bra än, men det är ju Developer Preview. Lär ju bli fett sen. Bloggers webbinterfejjs verkar inte ha stöd för titlar heller. (?))
posted by Fredrik @ 00:22
0 Comments:
Post a Comment
Home
streschezt

    En blogg att avreagera sig på. För all möjlig skit vi tänker på just nu, eller då. En blogg mot tristess och enformighet. En blogg för att glömma. En blogg för att komma ihåg.

kontributörer
linksar
strömmande mp3or
andra bloggZar
tidigare skriverielser
arkiv