2005-10-25
Coma Dose(r)

Inatt var ingen bra natt för bloggning...

03:58 <@omniuwo> fan! jag höll ju på att blogga och så kraschade flock!
03:58 <@omniuwo> Bajs.

05:53 <@omniuwo> fan
05:53 <@omniuwo> nu kraschade flock igen

..jag som skrev så intressanta saker (säkert..), jaja.. bättre lycka denna gång..


Jag tänkte säga något om gårdagens låt, men kom på att de nog var flera..

..och säkert fler därtill... och lite mys jag hittade för några dagar sen.. rob dirton - not real life

Nu ska jag hitta mer musik att lägga på min mp3-spelare, vars snabbspolningsknapp för övrigt verkar vara sliten så att den hoppar till nästa låt istället. =( Hittade inte mina små skruvmejslar heller, så den lär ju inte gå sönder mer än så än iaf.

trött.. över och ut

posted by Fredrik @ 19:55
0 Comments:
Post a Comment
Home
streschezt

    En blogg att avreagera sig på. För all möjlig skit vi tänker på just nu, eller då. En blogg mot tristess och enformighet. En blogg för att glömma. En blogg för att komma ihåg.

kontributörer
linksar
strömmande mp3or
andra bloggZar
tidigare skriverielser
arkiv