2005-11-21
Hej Securitas!
Då jag och Xr1stofer var ute på promenad nyss så hittade vi ett jättefint brev(bild) till Securitas fasttejpat på en papperskorg:

Hej Securitas!

En del av er är lite söta, men det på ironiskt sätt, för att ni är så töntiga.
Ni försöker ta ut er ilska på oskyldiga människor, bara för att ni tycker att det känns skönt att ha makt, det vet ni så väl men föröker låtsas som om ni vill skydda.

Jag förstår ju att ni mår dåligt men det är faktiskt sjukt det är ni som ska hjälpa andra som mår dåligt när ni inte ens kan klara av er själva.

Ni tror att ni är tuffa när ni försöker spela coola men alla tycker bara att ni är töntiga, så det blir väldigt MISSLYCKAT!

puss
(ni försöker ju ändå)


=)
posted by Fredrik @ 19:39
1 Comments:
  • At 14:30, Blogger nitro2k01 said.

    Så rätt! Påminner mig om ernestoguerras berättelser om hur han blev glad när en kvinnlig polis knackade honom på ryggen när han satte upp en av sina lappar.
    Jag tor inte jag har kvar lappen, men har jag det kan jag ju alltid posta den.

     
Post a Comment
Home
streschezt

    En blogg att avreagera sig på. För all möjlig skit vi tänker på just nu, eller då. En blogg mot tristess och enformighet. En blogg för att glömma. En blogg för att komma ihåg.

kontributörer
linksar
strömmande mp3or
andra bloggZar
tidigare skriverielser
arkiv