2005-11-24
Morgonens länkdump
Under natten dog datan jag ircar från, inte helt men ett litet tag.
<@drougge> Inte mitt fel om ngn idiot häller kaffe i elledningarna.
Jag trodde först att jag hade gjort ngt fel eftersom jag hade förlorat min screen-session, men klockan var halv fem på morgonen och jag hade kommit hem från krogarna så jag orkade inte göra efterforskningar utan gick och la mig istället. Inte för att jag kunde sova så bra ändå.
Som tur är så har jag ircar jag från en annan datan också, och i backloggen hittade jag en del länkar som jag givetvis måste dumpa nånstans.

Till att börja med kan jag tipsa om en snygg bakgrundsbild, för Eder grafiska miljö, smått redigerad från originalet. Och en lista att tjyvkika på.

Och eftersom jag inte orkar skriva ngn utfyllnadstext så följer resten av länkarna i en klump
Gay Bar, Gonzo goodbye for writer Thompson, ish, Moscow wax figure exhibition, Anmälan till donationsregistret, PB@CCC, Share/Winny Download BBS, Pop
..hmm, var det inte det här jag skulle ha del.icio.us till?

Nu: Shoppa frukost.
posted by Fredrik @ 09:19
0 Comments:
Post a Comment
Home
streschezt

    En blogg att avreagera sig på. För all möjlig skit vi tänker på just nu, eller då. En blogg mot tristess och enformighet. En blogg för att glömma. En blogg för att komma ihåg.

kontributörer
linksar
strömmande mp3or
andra bloggZar
tidigare skriverielser
arkiv