2005-10-31
Delikata del.icio.us
Nu sitter jag här smått sömnlös igen..
..jag har startat en länksamlingdel.icio.us, där jag hittills har stoppat in några av de länkar jag hittills har haft liggandes i olika textfiler. Del.icio.us är ännu ett tecken på att webben, som länge har varit en av Internets baksidor, börjar arta sig. Detta trots försök att bromsa teknikutvecklingen i upphovsrättens och "antiterrorismens" namn.

Nattens låt: Mr Scruff - Get a move on
Visserligen var det ett tag sen jag hittade låten, men jag har tydligen glömt att länka till den. Vilket för mina tankar till att den här bloggen fungerar lite som en länksamling för mig även den. Skillnaderna ligger mest i att jag inte kan skriva om alla länkar jag sparar på del.icio.us och att alla länkar jag postar här inte "passar in" där. Jaja, en flytande gräns.. den flyter nog ihop så småningom.

Jaja.. varför inte komplettera med att lägga upp några av mina gamla länksamlingar..?
posted by Fredrik @ 03:29
0 Comments:
Post a Comment
Home
streschezt

    En blogg att avreagera sig på. För all möjlig skit vi tänker på just nu, eller då. En blogg mot tristess och enformighet. En blogg för att glömma. En blogg för att komma ihåg.

kontributörer
linksar
strömmande mp3or
andra bloggZar
tidigare skriverielser
arkiv