2006-07-03
Spamfilter, nej tack!
Snart har jag hela The Hobbit i inbox-lådan.
From: "Carlitos Fimbres" <car@arcticmail.com>
Date: Sun, 2 Jul 2006 20:05:46 -0700
To: x@x.x
Subject: Re: new jeloa
Reply-To: "Carlitos Fimbres" <car@arcticmail.com>

Hi,

VxALIUM $ 1,21
CxIALIS $ 3,75
AxMBIEN
VxIAGRA $ 3,33

http://kelanhuyertde.com

Gollums head he jumped, seven feet forward and three in the air; indeed, had he known it, he only just missed cracking his skull on the low arch of the passage.
Man skulle väl kunna se det som en direkt motsats till protokollet APFiS. Istället för att som i nämnda protokoll låta bli att ta bort filer samt se vad andra har lämnat och slippa söka själv, så sker här en ömsesidigt ofrivillig kommunikation; Avsändaren tvingas bifoga utfyllnad för att få sitt meddelande genom diverse elaka filter, och mottagaren får, förutom dåligt stavad reklam, snuttar av texter utan koppling till budskapet utan att de har bett om det.
Undra hur Spanien ska stoppa den sortens fildelning, nu då de har förbjudit Internets..

Förutom att jag har fått spam så har det hänt massa andra roliga saker senaste veckorna. Jag liftade nästan hela vägen till K-Town, lyckades snacka mig till tågresa från Kastrup till København, efter att tröttnat på att vänta på att ngn skulle plocka upp mig. Sen blev jag övertalad att ta mig till Roskilde Festival. Semestern avslutades med riktigt trevligt häng i Malmö och insomnande på nattåg till Stockholm.

Multiplication can and will produce powerful numbers!
posted by Fredrik @ 19:46
1 Comments:
  • At 22:56, Blogger nitro2k01 said.

    "Spain's telco giant Telefonica reports 90% of usage on its broadband lines is Internet traffic, up from 15% five years ago. Of that 90%, a massive 71% is P2P traffic. "
    Så vad är de resterande 10%?

     
Post a Comment
Home
streschezt

    En blogg att avreagera sig på. För all möjlig skit vi tänker på just nu, eller då. En blogg mot tristess och enformighet. En blogg för att glömma. En blogg för att komma ihåg.

kontributörer
linksar
strömmande mp3or
andra bloggZar
tidigare skriverielser
arkiv