2005-11-06
Grajmdags (med mera)
Efter att ha lyssnat på Proof of Concept. 64chaos och Smartek vs Drumcomplex at livesets.com (långsam dl, men jag tyckte att det var värt det) i några dagar så verkade det vara dags att fylla på med ny musik, och jag var sugen på grime.
Jag sökte på underbara odeo.com och hittade Grimetime, som jag nu sitter och lyssnar på medans Antto sitter brevid och hetsar för att han vill tillbaka till jobbet. Därför blir det ingenting om den andra musik jag tankat till mp3spelaren just nu, men kolla bland mina länkar så länge.
posted by Fredrik @ 19:46
0 Comments:
Post a Comment
Home
streschezt

    En blogg att avreagera sig på. För all möjlig skit vi tänker på just nu, eller då. En blogg mot tristess och enformighet. En blogg för att glömma. En blogg för att komma ihåg.

kontributörer
linksar
strömmande mp3or
andra bloggZar
tidigare skriverielser
arkiv